“У тій конфігурації, яка є сьогодні, існують дуже суттєві юридичні ризики використання цих вагонів на території України. Великим публічно відомим компаніям буде важко брати участь у цьому тендері [по відбору керуючого]. Тому головне питання тут – це, власне, інтереси перевізників та забезпечення перевізного процесу”, – заявив експерт.
На його думку, ключовим завданням є створення механізму, який дозволить використовувати націоналізоване майно без ризику його втрати.
“Поки не розроблений адекватний юридичний механізм використання націоналізованого майна, найкраще, дійсно, залишити ці вагони в управлінні “Укрзалізниці”. Для того, щоб вона, по-перше, могла здійснювати перевезення цим парком за необхідності. А розпоряджатися цим майном можна буде тільки після того, як будуть вирішені юридичні питання – напевно, вже після закінчення військового стану”, – відзначив Сергій Вовк.