Витрати фрахтувальників на простої в Босфорі та Дарданеллах для танкера на 140 тис. тонн, станом на 18 жовтня, зросли до $0,54 за барель. Це максимальний рівень з 12 березня цього року, що вдвічі перевищує $0,24 за барель в середньому за лютий – жовтень цього року.
Для танкерів класу Aframax на 80 тис. тонн наднормативні простої в турецьких протоках в кінці минулого тижня оцінювались у $0,90 за барель, вперше з середини лютого, пише видання.
Наднормативні простої суден у турецьких протоках зростають у зимовий період через сезонне погіршення умов для навігації, що збільшує терміни обертання суден, що часто призводить до зростання ставок фрахту.
Наднормативні простої танкерів у турецьких протоках на круговому маршруті з Середземного моря до Чорного і назад зросли в минулу п’ятницю до восьми днів проти чотирьох днів в середньому за лютий – жовтень і також знаходяться на багатомісячних максимумах, йдеться в публікації. Згідно з оцінками Riverlake, в даний час добовий простої танкера Suezmax або танкера Aframax обходився фрахтувальникам в середньому близько $65 тис.